مقاله ترجمه شده تاثیر مدیریت برند داخلی بر رضایت شغلی کارمند

دسته بندي : عمومی » گوناگون
توضیحات:
مقاله ترجمه شده با عنوان تاثیر مدیریت برند داخلی بر رضایت شغلی کارمند، تعهد به برند و تمایل به ماندن[با سازمان]، در قالب فایل word و در حجم 21 صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله مربوطه.

عنوان لاتین مقاله:
The impact of internal brand management on employee job satisfaction, brand commitment and intention to stay




بخشی از ترجمه:
کارکنان بانک حامیان موثر و بالقوه برای برندتان هستند. با این حال، اکثر مؤسسات مالی، وقت، توجه یا هزینه محدودی را برای بازاریابی و برندسازی داخلی صرف می کنند. بسیاری از کارکنان حتی درباره آنچه به معنای برند است، آموزش نمی بینند. هنگامی که کارکنان حامیان برند هستند، آن ها تمایز برند را ایجاد می کنند. شرکت ها باید برندسازی داخلی را به دلایل مختلف دربرگیرند، از جمله: برندسازی منجر به افزایش وفاداری به شرکت و طول عمر شغل می شود، کارکنان را قادر می سازد تا خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهد، کارکنان را تشویق می کند که به برند برای انجام کار سخت تر و بهتر اعتقاد داشته باشند. کارکنان باید ارزشمندترین حامیان برند شما باشند(P.23).
بسیاری از محققان دانشگاهی به بررسی روش هایی پرداختند که در آنها مدیران نمی توانند به تشویق شدن برای انجام تعهد در میان کارکنان بانک اقدام کنند (Wallace و همکارانش 2013). بخش مهمی از تحقیقات نشان دهنده اهمیت مزایا برندسازی داخلی می باشد. در بررسی(1987)Gummeson، کارکنان باید با رسالت، اهداف و راهبردهای یک سازمان آشنا باشند. (2000)Berry بیان کرد ارائه دهندگان خدمات باید برای ایجاد یا نقض برند اقدام کنند. آن ها باید برند ایجاد شده فروشنده را به برند مبتنی بر تجربه مشتری تبدیل کنند(P.135). (2002)Schultz-Chernatony ادعا کردند که سازمان ها برای ارائه برند ایده آل به کارکنان متکی هستند. اولین تجربه مشتری از برند غالباً بوسیله رفتار شغلی و عملکرد کارکنان تحت تاثیر قرار می گیرد(de chernatony و همکارانش 2003). (2006)de chernatony و Cottam ویژگی های برند را توصیف کردند که در آن رفتار کارمند به طور خودکار مبتنی بر برند می باشد(P.626). (2007)Punjaisri-Wilson بیان کردند برندسازی داخلی نه تنها عملکرد برند بلکه نگرش کارکنان را به سمت برند و عملکرد کارکنان تحت تاثیر قرار می دهد(P.57). Morhart و همکارانش(2009) ادعا کردند که آگاهی های مشتریان از برند خدمات عمدتاً به رفتار کارکنانی که بیشتر با آن ها سروکار دارند(مقدم هستند) بستگی دارد(P.122). de chernatony و همکارانش(2003) دریافتند هنگام توسعه برند خدمات، کار و فعالیت بیشتر بر حسب فرهنگ و برندسازی داخلی سازمان مورد نیاز است(P.1).

فهرست مطالب:
مقدمه
پیشینه نظری و گسترش فرضیه ها
تکامل مدیریت برند داخلی از بازاریابی داخلی
مفهوم جدید مدیریت برند داخلی
تعهد برند
رضایت شغلی
روش تحقیق
نمونه گیری
توسعه ابزاری
روش آنالیز
نتایج
مدل مسیر 
و ...
تحلیل عاملی کاوشی
دسته بندی: عمومی » گوناگون

تعداد مشاهده: 19608 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc.pdf

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:647 کیلوبایت

 قیمت: 39,200 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.



  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش ترجمه فارسی مقاله+ فایل pdf اصل مقاله انگلیسی