پاورپوینت اثرات فیزیکی انرژی زمین گرمایی

دسته بندي : علوم انسانی » جغرافیا
توضیحات:
پاورپوینت اثرات فیزیکی انرژی زمین گرمایی، در 28 اسلاید.

پاورپوینتی جالب و علمی درباره انرژی زمین گرمایی که در تمامی زمینه ها کاربردی است.این پرده نگار (پاورپوینت) شامل 28 اسلاید مجزا می باشد. و به دو نوع نمایش و حرکتی(برنامه) می توان از آن استفاده نمود.و بعد از خرید می توان در آن تغییر ایجاد نمود.

بخشی از متن فایل:
مرکز زمین که در حدود 4000 درجه سانتی گراد حرارت دارد، به عنوان یک منبع حرارتی عمل نموده و موجب تشکیل مواد مذاب با درجه حرارت 650 تا 1200 درجه سانتی گراد در اعماق 80 تا 100 کیلومتری از سطح زمین می گردد. در واقع این میزان گرمای غیر عادی،عامل اصلی پدیده های زمین شناسی از جمله فعالیت های آتشفشانی، ایجاد زمین لرزه ها،پیدایش رشته کوه ها و .... می باشد. به وسیله یک نوع شاره مانند بخار یا آب داغ یا هر دو می توان این حرارت را به سطح زمین انتقال داد. از این انرژی گرمایی در سطح زمین می توان در کاربرد های متفاوت از جمله تولید برق استفاده کرد.
این انرژی از گرمایی طبیعی درون زمین که در اطراف کوه های آتشفشانی و روی کمربند جهانی زمین لرزه متمرکز می شود، بدست می آید.از نشانه های وجود انرژی زمین گرمایی در روی زمین می توان چشمه های آب گرم ،آب فشان ها و گاز نشان ها را نام برد که در اطراف آتشفشانی جوان و نواحی فعال زمین دیده می شوند.
مقدار این انرژی بسیار زیاد است ولی فقط نواحی آتشفشانی جوان و زلزله خیز می توان از آن استفاده کرد.
دسته بندی: علوم انسانی » جغرافیا

تعداد مشاهده: 22081 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:7,099 کیلوبایت

 قیمت: 31,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    شامل مقالات، تصاویر و تحقیقات درباره انرژی زمین گرمایی می باشد.

  • گالری تصاویر :