من یک آمازونی ام! (داستان درمانی)

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
 من یک آمازونی ام! (موثر در درمان سلطه گری و خود مداری در زنان و بهبود مهارتهای ارتباطی آنها)، در قالب فایل pdf و در 17 صفحه.

داستان درمانی به صورت روایت زندگی یه فرد یا چندین نفر و طرح مشکلات و راه حل ها و تکنیکهای درمانی حل آن مشکل در قالب داستان، روشی نوین برای تاثیر گذاری و درک بهتر در زمینه درمانهای روانشناسی هست که توسط من (زهرا رضایی) برای اولین بار در ایران به این صورت تدوین شده است.

فایل درمانی من یک آمازونی ام شرح زندگی زنانی هست که عاشق قدرت و موفقیت و استقلال هستن و در این بخش زندگی و شغل و تحصیل خود یکه تازی و فوق العاده هستن.
ولی زمانی که بعد دیگر وجود آنها که نیاز به کنار مردی بودن ابراز میشود در مدیریت روابط خود و ایجاد تعادل در تقسیم قدرت در رابطه مشکل دارند و اغلب روابطشان به خاطر عدم مهارت در این زمینه نابود میشود
مطالعه ی این فایل در قالب روایت داستان زندگی یک زن به شما این توانمندی را میدهد که با حفظ توانمندی ها و قدرتهای خود روابط عاطفی خودتون رو هم عالی پیش ببرید.
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 12282 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:168 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    درک داستان برای عموم افراد آسان و کاربردی است

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل شامل روایت زندگی زنی است که عاشق قدرت و موفقیت است و در عین حال در ایجاد تعادل در خواسته های خود و نجات رابطه ی عاشقانه با مردی که دوستش دارد دچار مشکل است که در حین داستان راهکارهای کاربردی نجات روابط در حال فروپاشی مطرح میشود.

  • گالری تصاویر :